Paraan kung paano
•
Host
Bakit napalitan ang iyong patakaran sa pagkansela
Bakit napalitan ang iyong patakaran sa pagkansela
Your cancellation policy may be overridden in certain situations. In these cases, the guest may be given a full refund in accordance with our Terms of Service.
When the cancellation policy may be overridden
Your guest may cancel for a full refund if:
- The place is inaccessible, unclean, unsafe, or there’s an animal that wasn’t declared
- The guest can’t reach the Host
- The guest contacts us within 24 hours of finding a serious issue that the Host either can’t or won’t help with
- The guest needs to cancel because of an extenuating circumstance
- The guest cancels within the 24-hour free cancellation period for reservations in California
What happens to payouts if the cancellation policy is overridden
If a Host is paid for the reservation, they may owe an amount of money as a result of the cancellation. Airbnb may recover that amount as provided in our Payments Terms of Service. An adjustment will be automatically deducted from the next scheduled payout.
Find out more about what an adjustment on your earnings means.
Nakatulong ba ang artikulong ito?
Mga kaugnay na artikulo
- Host
Mga patakaran sa pagkansela para sa iyong listing
Nakadepende sa iyo at sa iyong listing ang naaangkop na patakaran sa pagkansela. Puwede kang pumili ng flexible, rasonable, medyo mahigpit, … - Host
Baguhin ang iyong patakaran sa pagkansela
Madali lang baguhin ang patakaran sa pagkansela mo kapag nakapagpasya ka na kung ano ang naaangkop para sa iyo. - Bisita
Mga pagkansela ng mga buwanang pamamalagi
Kung para sa 28 gabi o higit pa ang reserbasyon, nalalapat ang patakaran sa pagkansela ng pangmatagalang reserbasyon.
Magpatulong hinggil sa iyong mga reserbasyon, account, at marami pang iba.
Mag-log in o mag-sign up