Paraan kung paano
•
Bisita
Pagbabayad para sa mga reserbasyon sa India
Pagbabayad para sa mga reserbasyon sa India
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Nakatulong ba ang artikulong ito?
Mga kaugnay na artikulo
- Bisita
Mga Refund sa India
Mayroon ka bang inaasahang refund dahil sa isang pagkansela sa India? Tandaan lang na posibleng makaapekto ang mga lokal na patakaran sa cre… - Bisita
Mga pangkaligtasang tip para sa pagpili ng tuluyan
Alamin kung paano maghanap ng lugar na matutuluyan kung saan makakaramdam ka ng kaligtasan at proteksyon, sa pamamagitan man ito ng mga rati…
Magpatulong hinggil sa iyong mga reserbasyon, account, at marami pang iba.
Mag-log in o mag-sign up