Pag‑update sa mga paglalarawan ng listing pagkatapos mag‑book ng bisita
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Mga kaugnay na artikulo
- Bisita
Magdagdag o mag‑alis ng mga bisita sa reserbasyon
Puwede kang magdagdag o mag-alis ng mga bisita sa iyong itineraryo hanggang bago magsimula ang iyong reserbasyon. Pumunta sa mga detalye ng … - Bisita
Pagkansela sa panahon ng iyong pamamalagi
Makakatulong ang aming Patakaran sa Muling Pagbu-book at Pag-refund kapag hindi naaayon sa inaasahan mo ang listing o mga amenidad. - Host
Mga patakaran sa pagkansela para sa iyong listing
Nakadepende sa iyo at sa iyong listing ang naaangkop na patakaran sa pagkansela. Puwede kang pumili ng flexible, rasonable, medyo mahigpit, …